Pianoles Statenkwartier Den Haag: Haagse Pianoschool

Pianist Anna van Nieukerken geeft pianoles

Pianoles Statenkwartier Den Haag: Pianodocent Anna van Nieukerken heeft ruim 24 jaar ervaring.

Pianoles van hoog niveau in Statenkwartier Den Haag bij de Haagse Pianoschool! Anna geeft al 24 jaar met veel plezier pianoles aan kleuter, senior en alles en iedereen daartussen. Bij de Haagse Pianoschool krijg je uitsluitend privéles op een mooie locatie in het Statenkwartier.

We werken samen aan wat jij het liefste wilt leren. Een paar voorbeelden…

• Hoe kun je je aanslag/toonvorming op de piano verbeteren?
  • Hoe leer je beter uit het hoofd spelen?
  • Hoe kun je (pop)liedjes op het gehoor leren vinden op de piano?
  • Hoe kun je effectief piano oefenen?
  • Hoe kun nog beter samenspelen in jouw duo of ensemble?
Zoek jij pianoles of kamermuziekles van hoog niveau?

Heb jij ook vaak het gevoel dat je tijdens een pianoles minder goed speelt dan je eigenlijk kunt? Dat is normaal! Lees dan Anna’s artikel ‘Pianoleerling 12+, verzuchtend: ‘Thuis kon ik het wel.’ Honderden keren gehoord. Ik geloof het.’

Veel van Anna’s leerlingen spelen op hoog niveau. Speciaal voor de gevorderde pianoleerlingen organiseert Anna groepslessen. Verder vindt er minimaal tweemaal per jaar een leerlingenconcert plaats voor alle pianoleerlingen (live of online).

Anna heeft speciale ervaring met pianoles aan kleuters (4 en 5 jaar oud). Anna was enige tijd als pianodocent verbonden aan Project Inleidend Piano Onderwijs (PIPO) aan het Koninklijk Conservatorium te Den Haag. Zij werkte jarenlang als pianodocent aan Muziekschool Nootdorp en gaf ook pianoles bij Muziekschool Katwijk en BplusC.

Wil je weten of jouw kleuter al kan starten met pianoles? Lees dan: ‘Kan mijn kind (4) al beginnen met pianoles?’