Pianoles Statenkwartier Den Haag: Haagse Pianoschool

Pianist Anna van Nieukerken geeft pianoles

Pianoles Statenkwartier Den Haag: Pianodocent Anna van Nieukerken heeft ruim 24 jaar ervaring.

Pianoles van hoog niveau in Statenkwartier Den Haag bij de Haagse Pianoschool! Anna geeft al 24 jaar met veel plezier pianoles aan kleuter, senior en alles en iedereen daartussen. Bij de Haagse Pianoschool krijg je uitsluitend privéles op een mooie locatie in het Statenkwartier.

We werken samen aan wat jij het liefste wilt leren. Een paar voorbeelden…

• Hoe kun je je aanslag/toonvorming op de piano verbeteren?
  • Hoe leer je beter uit het hoofd spelen?
  • Hoe kun je (pop)liedjes op het gehoor leren vinden op de piano?
  • Hoe kun je effectief piano oefenen?
  • Hoe kun nog beter samenspelen in jouw duo of ensemble?
Zoek jij pianoles of kamermuziekles van hoog niveau?

Heb jij ook vaak het gevoel dat je tijdens een pianoles minder goed speelt dan je eigenlijk kunt? Dat is normaal! Lees dan Anna’s artikel ‘Pianoleerling 12+, verzuchtend: ‘Thuis kon ik het wel.’ Honderden keren gehoord. Ik geloof het.’

Veel van Anna’s leerlingen spelen op hoog niveau. Speciaal voor de gevorderde pianoleerlingen organiseert Anna groepslessen. Verder vindt er minimaal tweemaal per jaar een leerlingenconcert plaats voor alle pianoleerlingen (live of online).

Anna heeft speciale ervaring met pianoles aan kleuters (4 en 5 jaar oud). Anna was enige tijd als pianodocent verbonden aan Project Inleidend Piano Onderwijs (PIPO) aan het Koninklijk Conservatorium te Den Haag. Zij werkte jarenlang als pianodocent aan Muziekschool Nootdorp en gaf ook pianoles bij Muziekschool Katwijk en BplusC.

Wil je weten of jouw kleuter al kan starten met pianoles? Lees dan: ‘Kan mijn kind (4) al beginnen met pianoles?’

AnnaPatric Hybride Pianoles

Pianoles Kleuters

Pianoles Kleuters AnnaPatric Kids 4+

SPECIAAL VOOR KLEUTERS: PianoKids+ (losse online cursus van een maand, inclusief 1 live les) €55

Pianoles Kleuters en (groot)ouders met pianomethode AnnaPatric: samen thuis spelen met je jonge kind (4, 5, 6 jaar oud). Een speelse start aan de piano met meesterwerken, toetsentovenaars, een toetspiraat, een pianoprofessor en nog veel meer. De cursus bestaat uit 4 lessen, die weer onderverdeeld zijn in korte lesjes, vol muzikale spelletjes en liedjes. Inclusief alle pdf’s en mooie backing tracks.

• Wil je uitproberen of jouw kleuter al oud genoeg is voor pianoles?
  • Zit jouw kleuter graag aan de piano, maar weet je niet precies waar je moet beginnen?
  • Vind je het leuk als je jonge kind iets leert en wil je zelf tegelijkertijd ook een uitdaging?
  • Ben je pianodocent en zoek je inspiratie voor lessen aan kleuters?

Een voorbeeld van een PianoKids+ kleuterpianolesje over De Olifant.

Of: een luisterspelletje voor pianokleuters over dieren!

Of wil je gelijk met jouw pianokleuter de Mondscheinsonate spelen? Dit kan!

Online Pianoles AnnaPatric

Zelf thuis piano leren spelen van professionele pianisten.

EN VOOR BEGINNERS: Beginners 1&2 AnnaPatric (online cursus piano met 1 live les per maand) €55 per maand

Pianomethode AnnaPatric biedt gedegen online pianolessen om zelf thuis een start te maken aan de piano. Ook voor volwassenen. Bijvoorbeeld voor als je op een wachtlijst staat van een echte docent, maar je eigenlijk alvast wilt starten met pianoles. Of als je als senior laagdrempelig een degelijke basis voor je pianospel wilt leggen. Of voor kinderen die al een beetje zelfstandig kunnen werken. Eigenlijk voor iedereen die de online pianotutorials met trucjes zat is en gedegen online pianoles zoekt!

Meer informatie over AnnaPatric vind je hier.

Je kunt nu al starten met pianospelen in MODULE 1: 80 minuten gefilmd materiaal en heel veel backing tracks en pdf’s. Module 1 bestaat uit 4 lessen, die weer onderverdeeld zijn in korte onderdelen. Je leert hoe je effectief piano studeert. (Wil je nu al weten hoe je effectief kunt oefenen?)  De focus is auditief. Je hoeft geen voorkennis te hebben en nog geen noten te kunnen lezen. We maken in deze module een start met notatie van ritmes. Je krijgt altijd helder huiswerk aan het einde van elke les. Na Module 1 vervolgen we de cursus met een boek.

ONS PIANOLESPROGRAMMA IS HYBRIDE TE VOLGEN. EEN KEER PER MAAND LIVE PIANOLES EN VERDER ONLINE LES. Vraag naar de mogelijkheden of vraag een link naar de gratis proefles (Module 1)!

Wil je meer weten over collega Patric Barendregt met wie Anna deze methode schrijft?