Bladmuziek en cd te koop

Zoek je een origineel muzikaal cadeau? Ken of ben je een pianist die nodig eens het stof van zijn piano moet spelen?

De bladmuziek van pianosong May (pdf) is te koop voor €7. Niveau: gevorderd. Anna speelt pianosong May.

Ben je geïnteresseerd in het lied (piano en zang) Voor een dag van morgen op tekst van Hans Andreus? De pdf kost €7. De papieren versie kost €9 incl. verzending (cadeautip!). Niveau: gevorderd. Hoge ligging: omvang f (as) – as”. Lage ligging: omvang d (f) – f”. Benieuwd naar het lied Voor een dag van morgen in de versie van alt Valérie Friesen? Wil je weten hoe sopraan Francis van Broekhuizen het gedicht Voor een dag van morgen zingt?

Voor een dag van morgen - Hans Andreus

Zing het gedicht Voor een dag van morgen van Hans Andreus op muziek van Anna van Nieukerken

De cd van het Rodin Pianotrio is nog steeds te koop! Sprankelende en hartverwarmende pianotrio’s van Haydn, Arensky en Piazzolla. De cd kost €17,50 incl. verzending. Anna van Nieukerken – piano, Sophia Torrenga – viool, Sanne van der Horst – cello

Mail voor meer informatie: annavannieukerken@gmail.com